Wednesday, May 6, 2009

MAAF......

Salam dan selamat sejahtera kepada semua warga Rakan Muda Klang...

Pertamanya saya memohon maaf diatas kesulitan yang berlaku selama ini sehingga blog ini tidak dapat diUPDATE....hehehe

Mulai kini saya mengharapkan bantuan rakan-rakan agar dapat sama-sama kita mengaktifkan semula blog ini..kerana ini dapat menambahkan lagi input-input yang berguna kepada semua..

Saya lagi sekali memohon maaf dan berharap agar kiranya dapat sama-sama kita terus mengaktifkankan semula blog ini..

Sekian..salam

4 comments:

Anonymous said...

TAHNIAH sbb dh update. Saya slalu bkak laman ini tp rupa yg sama akan sy tgk. berbulan lamenye.. Sy cadangkan kalo ade pape program, sebarkan tentang blog ini. Jadikan ia sebagai medium utama untuk berhubung dengan para belia sekitar klang. Kalo ade pape aktvt, blh upload borang di laman ini.

Anonymous said...

tak per, huhuuhuhu
aslkan kami semua leh tau program terbaru :D

Zan said...

Tahniah... semoga terus di update

RAKAN MUDA KLANG said...

salam buat rakan2 semua...

terimakasih atas keperihatinan anda..

insyaallah saya akan terus update blog ini supaya ianya menjadi salah satu tempat rujukan..

salam