Saturday, December 20, 2008

Yakin Boleh Datuk Lee Chong Wei!


Semoga Chong Wei kembali ke prestasi terbaik beliau!
Baca di sini


imej sumber dari http://www.bharian.com.my/Current_News/BH/Saturday/Sukan/20081220073221/Article/index_html

1 comment:

zainon said...

Zainon bte. Shoib,
Sales Director, MARY KAY Cosmetics ,
No 39, Jln BSE 4/28, Bdr Seri Ehsan, 42700
Banting, Selangor.
019-3873898.

Kepada: Pengerusi Kelab Belia Rakan Muda Klang Selangor. 23 Mei 2009

Tuan,
BENGKEL PENJAGAAN KULIT WAJAH DAN ASAS MAKE-UP.
Saya Perunding Kecantikan, Zainon bte. Shoib dari MARY KAY Cosmetics (M) Sdn. Bhd menganjurkan Bengkel Tata Rias dan Imej Diri kepada para belia wanita dari Kelab Rakan Muda Klang.
2. Secara ringkasnya Bengkel Tata Rias dan Imej Diri menekankan tentang aspek penjagaan kulit muka dan make-up yang sesuai untuk sebarang aktiviti harian yang formal dan tidak formal. Iainya terbuka kepada semua wanita ahli Kelab Belia terutama yang mementingkan penampilan diri dan ingin menjadikan bidang ini sebagai kerjaya dan perniagaan.
3. Para peserta akan menggunakan produk penjagaan kulit dan make-up jenama antarabangsa MARY KAY yang berkualiti dan akan disediakan oleh pihak penganjur.
4. Bengkel dijalankan dalam masa 3 jam dan penyertaan adalah dihadkan kepada 30 peserta sahaja. Setiap peserta dikenakan bayaran sebanyak RM15.00 sahaja. Jika sambutan menggalakkan, sesi seterusnya akan diadakan pada hari yang berlainan. Ini kerana untuk memudahkan maklumat disampaikan dengan berkesan. Saya juga akan dibantu oleh 2 orang Perunding Kecantikan lagi untuk memudahkan para peserta mendapat penerangan yang lebih baik.
5. Alatan-alatan seperti cermin muka, bekas pencuci dan tisu muka akan disediakan oleh penganjur. Peserta tidak perlu membawa apa-apa alatan semasa menghadiri bengkel.
6. Sesi pembelajaran dijalankan secara separa formal dan amat menyeronokkan. Penceramah akan berkomunikasi secara langsung dengan peserta dan akan menimbulkan suasana yang ceria dan tidak membosankan. Di akhir sesi, saya juga membuka peluang kerjaya dan perniagaan kepada ahli-ahli Kelab Belia yang berminat sebagai Perunding kecantikan.

7. Pihak Kelab Rakan Muda Klang dapatlah memberitahu saya tentang masa dan tarikh yang sesuai untuk diadakan bengkel. Juga senarai nama para peserta untuk rujukan saya dengan lebih awal. Saya juga memohon jasa baik Kelab Belia untuk menyediakan PA System yang ringkas dan LCD Projektor (jika ada) untuk memberikan pembelajaran yang lebih mengujakan.
8. Di sini saya lampirkan beberapa salinan sijil penyertaan saya untuk rujukan pihak tuan. Jika ada peserta yang ingin membeli barangan Kosmetiks MARY KAY, bolehlah membeli terus daripada kami dan 10% hasil jualan kami akan sumbangkan kembali kepada tabung Kelab Belia.
Sebarang pertanyaan adalah sangat dialu-alukan. Diharap dengan usaha kami ini dapat memberi peluang kepada ahli Kelab Belia untuk menyumbang kepada kemajuan agama, bangsa dan negara.
Sekian,
Terima kasih.
.............................................
Zainon bte. Shoib.
019-3873898